منتدي freenet فري نت هتلاقي الي نفسك فيه
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته هده الرسالة تفيد بانكم غير مسجلين في المنتدي ارجو من السادة الزوار التسجيل لمشاهدة الروابط المخفية ازا كنت عضو مسجل الرجاء الضغط علي دخول اما ازا كنت غير مسجل الرجاء الضغظ علي تسجيل
اتمني لكم اسعد الاوقات في المنتدي شكرا لكم
منتدي فري نت
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته هده الرسالة تفيد بانكم غير مسجلين في المنتدي ارجو من السادة الزوار التسجيل لمشاهدة الروابط المخفية ازا كنت عضو مسجل الرجاء الضغط علي دخول اما ازا كنت غير مسجل الرجاء الضغظ علي تسجيل
اتمني لكم اسعد الاوقات في المنتدي شكرا لكم
منتدي فري نت
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نت موبايل مجاني,نت كمبيوتر مجاني.كل الحصريات معننا تتقدم

الرئيسيةالرئيسية  بوابة ايجي هكربوابة ايجي هكر  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  
اللهم صل على سيدنا محمد صلاة تنجينا بها من جميع الأهوال و الآفات و تقضي لنا بها جميع الحاجات و تطهرنا بها من جميع السيئات و ترفعنا بها عندك اعلى الدرجات و تبلغنا بها اقصى الغايات من جميع الخيرات في الحياة و بعد الممات

فريدم بسرررررعه 7ميجا علي اتصالات ..حصري حصري حصري

كاتب الموضوعرسالة
احمد المصري
نائب المدير
نائب المدير

ذكر

فريدم بسرررررعه 7ميجا علي اتصالات ..حصري حصري حصري Empty
مُساهمةموضوع: فريدم بسرررررعه 7ميجا علي اتصالات ..حصري حصري حصري   فريدم بسرررررعه 7ميجا علي اتصالات ..حصري حصري حصري Icon_minitimeالأحد أبريل 10, 2011 4:58 pm

[center]بسم الله الرحمن الرحيم
[size=16][font=Comic Sans MS]الموضوع حصري وربنا سيهل بقا
[/font][/size][right]طبعا مميزات الموضوع داه من عنوانه
بس لاسف في عيوب
[color=DarkGreen][size=16][font=Comic Sans MS]انا عرف ان ممكن واحد هيقول يا عم انجز بقي عاوزين الشرح
هقوله حاضر يا سيدي
باختصار انت هتحمل الشرح
داه اولا ثانيا الحكاية دي ينفع تعملها لمدة ساعةواحدة بس
ولما السرعة تخلاص هترجع زي ما كانت عندك مثلا 512زي الاول
[/font][/size][/color][color=Blue][size=16][font=Comic Sans MS]هتقولي طيب حاول تثبت السرعة ...طيب حاول تزود الوقت
هقوللك مش هينفع؟؟؟
وعلي فكرة انت تقدر تعملها كل ما تنزل نسخة الفريدم جديدة
ملحوطة هاااااااااامة :مش هينفع تعملها مرتين علي نفس الفريدم
ايه رئيكم بقي مش استحق الرد اها علي فكرة مش هتقدر تحمل حاجة غير لما تعمل رد ومش هتقدر تعمل رد غير لما تشترك
تحياااااااااتي ادعوالي
[/font][/size][/color][url=https://freenet.gid3an.com/file:///C:/Documents%20and%20Settings/XPPRESP3/My%20Documents/%D8%A7%D9%84%D8%AA%D9%91%D9%86%D8%B2%D9%8A%D9%84%D8%A7%D8%AA/freedom-7mb-from-kapos.zip][ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
[/right]

[/center]

فريدم بسرررررعه 7ميجا علي اتصالات ..حصري حصري حصري
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
»  حصري برنامج اوبرا 11 يعمل مجانا علي اتصالات خش وشوف وكمان النسخه الاصليه
» حصري حصري كالعادة في منتدنا المتواضع دلوقتي ولو مرة تقدر تدخل علي النت ببلاش من تيلفون صيني
» حصري حصري ومتقولاش عند حد نت مجانى للموبايل الصينى
» نت اتصالات ببلاش$$$$$$فقط مع حسام كامل كل شيء ممكن
» اوبرا6سمبيان مجانى على اتصالات